Organizacijos vystymo menas

Organizacijos vystymo menas

Kiekviena organizacija ir ją supanti aplinka yra nuolatiniame judėjime. Kiekviena organizacija norėdama efektyviai funkcionuoti turi nuolat keistis. Tačiau organizacija turi poreikį ne tik nuolat keistis, bet ir išlaikyti savo stabilumą ir pastovumą. Kaip kūrybiškai suderinti šias poliariškas jėgas siekiant stabilaus organizacijos vystymosi ir augimo – seminare „Organizacijos vystymo menas“.

Šis seminaras skirtas: Įvairių organizacijos lygių vadovams ir vadybininkams.

Streso valdymas

Streso valdymas

Seminaras skirtas: Įvairių organizacijos lygių darbuotojams.

Šiame seminare pagrindinis dėmesys kreipiamas į:

  1. Streso ir jį sąlygojančių priežasčių supratimą.
  2. Streso valdymą naudojant įvairius analitinius ir psichofizinius metodus bei technikas.
  3. Seminaro dalyvių asmeninį bei organizacinį vystymąsi ir tobulėjimą.

Seminaro metu dalyviai mokysis:

Efektyvus vadovavimas

Efektyvus vadovavimas

Šiandien vis dažniau iškyla klausimas kas sudaro efektyvaus vadovavimo esmę. Kokios savybės būtinos vadovams-lyderiams ir kokių sąlygų reikia, kad vadovavimas būtų efektyvus? Šiame seminare mes padėsime Jums atsakyti į šiuos ir kitus klausimus.

Seminaras skirtas: Įvairių organizacijos lygių vadovams ir vadybininkams, kurie atsakingi už vadovavimą įmonei, skyriui, padaliniui ar darbo grupei/komandai.

Komandos formavimas

Komandos formavimas

Šis seminaras yra skirtas Jums, jeigu jūsų organizacijoje:

Efektyvus pardavimas ir profesionalus klientų aptarnavimas

Efektyvus pardavimas ir profesionalus klientų aptarnavimas

Seminaro tikslas – suteikti parduodantiems/pristatantiems produktus/paslaugas reikiamas efektyvaus pardavimo ir profesionalaus klientų aptarnavimo žinias ir įgūdžius.

Seminaro metodai: metodinė medžiaga, paskaitos, demonstracijos, individualūs ir grupiniai pratimai, eksperimentinis situacijų modeliavimas, video mokymas, kt.

TURINYS

Konfliktų valdymas

Konfliktų valdymas

95% visų įmonėse įvykstančių konfliktų kyla dėl „nesusikalbėjimo“, dėl „negirdėjimo“ ir kitų, pačių paprasčiausių dalykų ir įgūdžių, kuriuos esame pamiršę, kad… turime.

Seminaras skirtas: darbuotojams ir vadovams, nuolat bendraujantiems su išorės klientais, o taip pat ir su „savo“ įmonės darbuotojais.

Seminaro metu nagrinėjamos temos: